Samstag, 25. Juni 2011

Unterwegs

Regen, Sonne, Regenbogen


Stau, Stau, Stau..


LOL²A-Prinzip (?), Marek Grechuta


Text eines seiner Lieder (im Original - Titel übersetzt: Das Herz):


„Serce”
Za smutek mój, a pani wdzięk,
ofiarowałem pani pęk czerwonych melancholii
i lekkomyślnie dałem słowo, że kwiat ich kwitnie księżycowo,
a liście mrą srebrzyście.

Pani zdziwiona mówi mi cóż to przecież bukiet zwykłych róż,
ach rzeczywiście, więc cóż ci dam?

Dam ci serce szczerozłote, dam konika cukrowego, 
weź to serce wyjdź na drogę i nie pytaj się dlaczego.

 Weź to serce wyjdź na drogę i nie pytaj się dlaczego.

Stara baba za straganem, wyrzuciła wielki koszyk, 
popatrz jak na złotą drogę twój cukrowy konik skoczył.

Popatrz jak na złotą drogę twój cukrowy konik skoczył.

Za smutek mój, a pani wdzięk,
 ofiarowałem pani pęk czerwonych melancholii,
 a pani cóż nie chce tych róż,
 że takie brzydkie, że czerwone i że z kolcami.
Więc cóż ci dam?

Dam pierścionek z koralikiem ten niebieski jak twe oczy,
popatrz jak na złota drogę twój cukrowy konik skoczył. 

Popatrz jak na złotą drogę twój cukrowy konik skoczył.

Dam ci serce szczerozłote, dam konika cukrowego,
weź to serce wyjdź na drogę i nie pytaj się dlaczego.

Weź to serce wyjdź na drogę i nie pytaj się dlaczego.

muzyka: J. K. Pawluśkiewicz
słowa: L. Wisniowski, A. Nowicki

Keine Kommentare: